Mittwoch, 9. September 2009

Thank you..

..for unique moments!


 "Yes, sure!"

"What is Switzerland - how is it there?" 

 

 

 "A country has to develop by them self
 
 


 

 



 

 "I believe in god. If there is finally  no heaven I don't care because I am dead"

 

 

 



 

 "Bereits das  sich um die Strassenkinder zu kümmern macht sie teilweise gesund" 

 

 "The biggest wish I have is to go back to school and study - but it's not possible here"


 

"Machismus ist in Mexico sehr verbreitet. Ich setze mich für die Rechte der Frauen ein und zeige ihnen mögliche Lösungswege auf, wie sie sich wehren können."

 

 

 



 "I would like to show you my city - to practice my English" 



 

 "All the lonely people, where do they all come from...?" 



 

 

 "uno siempre debe de: jugar, cantar y bailar para ser feliz" 

 

 

 

 "you have to pay!!"

 

 

"Ich habe nicht's gegen Gringos - einer meiner Elternteile ist auch Gringo (aber ich sage nicht welcher)" 

 "Als Präsident der Gewerkschaft setze ich mich für die Interessen der Minenarbeiter ein"

 



"Wenn ich nur mal einen Baum mit Knopf im Stamm sehen könnte" 

 "I feel like an emancipated woman. I would say, therefore it is basic to have an own job, to make own decisions and to be absolute independent from a man."






 

 

 "They want to cheat you - take care!" 



"Have a look at the white man" 



 

"Sometimes I have to hunger for two days before I get something to eat"

"Man muss dem Kind die Dinge beim ersten mal so erklären, dass es die Logik der Zusammenhänge begreift." 




"Die Augen sind der Spiegel des Lebens"

 

 


 

"If my dad doesn't give me what I really want, I start crying like a child - and this works!"